Da vi designede identitet til Byggeselskabet Nord var det en helt ung virksomhed. To erfarne spillere fra byggebranchen slog pjalterne sammen for at skabe et byggeselskab med fokus på kvalitet og professionalisme. Som lille virksomhed fik de naturligvis en lille hjemmeside. En one pager, der kort beskrev virksomheden, personerne bag og produkterne. Og naturligvis hvordan man kom i kontakt med dem.
Her snart to år senere er historien en helt anden. Virksomheden har 10 medarbejdere og omsætter for mange millioner. Og så skal hjemmesiden naturligvis opdateres, produkterne skal præsenteres mere detaljeret, der skal søgemaskineoptimeres og de vigtige referencer skal i fokus.
Lad os tage en snak om dine behov. Og vores løsninger. Måske er der et match? Det er naturligvis helt uforpligtende og gratis.
Da vi snakkede med Nord om hjemmesiden blev vi hurtigt enige om, at hjemmesiden skulle have en video. En kort fortælling om virksomheden, medarbejderne, dedikationen og sammenholdet. Så vi skød en film fra Hvidovre, hvor Nord var igang med en stor facaderenoveringsopgave.
Referencer er vigtige. Måske særligt når man skal sælge byggeri til private. Kunderne vil gerne se relevante referencer på opgaver, der ligner deres egne. For det er en stor beslutning at få en totalrenovering af sin lejlighed, et nyt badeværelse eller et nyt køkken. Og lad os være ærlige. Håndværkere er ikke altid til at stole på.
Så vi tog ud til nogle af Nords kunder og fotograferede deres projekter. Og snakkede lidt med dem om, hvordan oplevelsen havde været.