Hvorfor få et designtjek?

For mange virksomheder er det grafiske design sandet til for mange år siden. Meget materiale – også logoet – er måske lavet for mange år siden, hvor en visuel identitet ikke var øverst på ønskesedlen. Siden er kommet adskillige nye produkter, der alle har bidraget til forvirringen med endnu et nyt bud på, hvordan virksomheden skal tage sig ud.

Tid til et eftersyn

Lad os starte med at kigge det hele igennem. Få et overblik over, hvilke produkter I har liggende. Hvilke I bruger og hvilke I kan skaffe jer af med. Og hvilke nye produkter I har brug for. Vi tager en snak med jer og gennemgår jeres materiale. Herefter kommer vi med anbefalinger til hvad I selv kan gøre for at stramme op, og hvad vi kan gøre.

Ring til os nu på26 28 26 36

Kontakt

Fem faser i et designtjek

Hvad er et designtjek?

Vi snakker med jer. Hvad er jeres problemer og udfordringer. Hvad virker og hvad virker ikke. Hvad mø ændres og hvad er hugget i granit.

Vi indsamler jeres produkter.

Vi gennemgår produkterne med tanke på udseende, grafisk sammenhængskraft, identitet og arbejdsprocesser.

Vi skriver et kort notat hvor vi beskriver hvad vi har set. Advarsel: vi lægger ikke fingrene imellem.

Vi kommer med anbefalinger. Hvad kan I selv gøre. Hvad kan gøres billigt og hvad ville den store omgang indebære.