Det gode logodesign

Det gode logo fortæller, at du og din virksomhed er til at stole på og at dine produkter er i orden. Det giver din virksomhed anerkendelse og inspirerer til tillid, beundring og loyalitet. Fra kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere.

En idé

Hos Monokrom laver vi idé-baseret logodesign. Det betyder, at der altid er et narrativ, en fortælling bag logoet. På den måde bliver det let at integrere det nye logo i virksomheden og hos kunderne. Og I sikrer jer mod kopier og ligegyldige piktogrammer.

Logo og designmanual

Større virksomheder vælger ofte en designmanual i forbindelse med deres logodesign. Her beskrives alle elementer af virksomhedens kommunikation.

Læs mere om Designmanualer

Vi har blandt andet designet disse logoer

Hvad er der i pakken?

Når du køber et logo hos os får du selvfølgelig alt hvad du har brug for, til at komme videre. Du får alle de farver, formater og udgaver du har brug for. Og skulle behovet for et andet format opstå senere skriver du bare, så skyder vi det - kvit og frit!

Formater

Eps-filer til tryk og png-filer til web

Farver

CMYK og PMS til tryk og RGB til web

Udgaver

Farver, sort / hvid og negativ (hvid)

Logodesign process

Logodesign proces

Monokrom har ikke bare tegnet et logo der passer perfekt til hvem vi er som virksomhed. De har også designet en identitet, der på bedste vis overfører ånden i logoet til alle vores grafiske produkter.

Hans Aldal,Managing DirectorBorealis

Flere muligheder

Vi tilbyder en eller flere af følgende designmuligheder. Ofte vil kunden vælge to eller alle muligheder. Nystartede virksomheder starter med den sidste.

Revision

Det eksisterende logo rentegnes og strammes op. Vi er tro mod de oprindelige former og idéer, men moderniserer logoet.

Evolution

Vi tager udgangspunkt i det eksisterende logos ide og fortælling. Men vi moderniserer logoet og tegner det på ny.

Revolution

Vi starter forfra. Vi ser på værdier, vision, mission og formål, konkurrenter, målgruppe og tegner et nyt logo med en klar fortælling.